Našli jsme lídra marketingu pro Vašečočky.cz
Našli jsme lídra marketingu pro Vašečočky.cz
Koncem roku 2014 se společnost Maternia, s.r.o., rozhodla najít šéfa marketingového oddělení pro e-shop www.vasecocky.cz, největší e-shop s kontaktními čočkami u nás a na Slovensku, který do druhého dne doručí přes 80 % objednávek, obratem se blíží 500 miliónům korun a každý rok hodnotu obratu navýší o více než 100 %.
Zadání znělo jasně: Nejlepší z nejlepších postačí
Nový marketingový ředitel měl být:
- znalec české a zahraniční e-commerce, se zkušeností s online a výkonnostním marketingem,
- analytik, který umí pracovat s daty,
- lídr a motivátora, který dokáže nadchnout tým a dovést ho k cíli,
- inovátor, co přizpůsobí e-shop potřebám i těch nejnáročnějších zákazníků.
Nebyl to lehký úkol, ale my se nezalekli
Po pečlivém nadefinování požadavků klienta na pozici a profil kandidáta, jsme se pustili do hledání odborníků s několikaletou praxí v oblasti online marketingu a vedení lidí. Využili jsme k tomu nejen vlastní databázi, ale také sociální sítě nebo inzerci.
Z celkového počtu 102 uchazečů jsme testování podrobili 38 těch, kteří nejlépe odpovídali představám klienta a naším hodnotícím kritériím. S 20 nejlepšími jsme se sešli osobně, 12 jsme představili zástupcům společnosti Maternia.
Po několik dalších třístranných setkání jsme měli vítěze
Stal se jím Tomáš Bártek, vedoucí 12členného týmu online odborníků ve společnosti AAA Auto, který dříve pracoval například v TV Nova.
„Díky Online People jsme vybírali z těch nejlepších, kteří v české e-commerce působí. A díky Online People se nám podařilo vytvořit takový proces výběru kandidáta, kterým byl blízký naší firemní kultuře a umožnil nám udělat správné rozhodnutí. Z Tomáše máme obrovskou radost a perfektně mezi nás zapadl,“ Jiří Urban, CEO, Maternia, s.r.o.
Pokud chcete vědět více, neváhejte si přečíst v případové studii, přestože Vám již text výše prozradil mnohé.