Výzkum HR v ecommerce 2018

Výzkum HR v ecommerce 2018

rawpixel-983726-unsplash

Chystáme další výzkum, letos ve velkém! Kromě každoročního srovnávání platů chceme komplexně zmapovat situaci v HR na českém ecommerce a online trhu.

Třetí ročník výzkumu na platy v českém online marketingu a e-commerce bude zaměřen na porovnání platů jednotlivých specializací s ohledem na délku praxe, místo výkonu práce a další parametry. Výsledky budou srovnány s předchozími výzkumy (2015, 2017).

Celkový průměrný plat v marketingu a e-commerce v roce 2017 byl 43 500 Kč. Mezi lety 2015 a 2017 si polepšilo 63 % pracovníků v online. Ve stejném období vzrostl plat analytiků o 41 %. Jaká je situace letos? Máte možnost se zapojit vyplněním dotazníku na platy ZDE. Zabere vám nanejvýš pět minut.

Tento základní výzkum chceme letos výrazně rozšířit o tematickou část. Zaměříme se na HR témata jako jsou benefity, onboarding, inhouse/externí HR a mnoho dalších. Jednotlivá témata budou komentována odborníky z praxe a uvedena na příkladu konkrétních firem – a k tomu potřebujeme právě vás! Vyjádřete se ke konkrétnímu tématu, buďte spojkou mezi námi a relevantními firmami, buďte naším partnerem. Buďte součástí velkého HR výzkumu!

Výzkum bude rozdělen do několika sekcí

  • DATA O PLATECH – V datové sekci poskytne výzkum kromě meziročního srovnání platů dle jednotlivých specializací také expertní komentáře k vývoji a aktuálnímu dění v oblasti ecommerce a online – zapojte se do výzkumu a vyplňte dotazník na platy ZDE.
  • PŘÍBĚHY – Sekce příběhů zaměstnavatelů a zaměstnanců.
    • Zaměstnavatelé –  Zde budeme zkoumat pohled a praxi velkých i malých hráčů, Pražských i mimopražských společností, startupů i retailových společností vstupujících na online trh. Věnovat se budeme jednotlivým HR tématům, které řeší zaměstnavatelé (benefity, onboarding, externí HR, fuckupy, náborové kampaně …)
    • Zaměstnanci – Zaměříme se na přesun z korporátu na vlastní nohu a naopak, a na proměnu freelancera v agenturu.
  • TRENDY – Další sekce zmapuje obecné trendy v HR (nové benefity, sdílená pracovní místa, …)
  • NÁZORY A KOMENTÁŘE – Na závěr přinese výzkum inspiraci a pohledy klíčových hráčů českého online.

Do výzkumu se můžete zapojit dvěma způsoby

  • Vyplňte dotazník o platech
  • Zapojte se do dalších sekcí. Máte skvělý interní časopis, boží benefity nebo jiný tip na spokojené zaměstnance? Máte specifický názor na home office, sick days, flexibilitu práce nebo jiné téma? Podělte se s námi a napište nám na ahoj@onlinepeople.cz.

Generálním partnerem výzkumu je APEK (asociace pro elektronickou komerci).

Další partneři výzkumu

Pokud máte tip na někoho, jehož názor ve výzkumu nesmí chybět, pošlete nám na něj kontakt na ahoj@onlinepeople.cz nebo ho na nás odkažte. Děkujeme!